Hogyan lehet egészségesen fogyni

Az evezéssel hasi zsír éghet

Kezdőlap 10 gyakorlat hatékonyabb, mint a zsírégetés futása Sokan órákat töltenek a futópadon vagy akár a szabadban, hogy lefogyjanak.

az evezéssel hasi zsír éghet fogyni juharsziruppal

A futás nagyszerű zsírégető tevékenység, de nem a leghatékonyabb! Fedezzen fel 10 különböző gyakorlatot, hogy hatékonyan és gyorsan megszabaduljon a felesleges kilóktól.

Hogyan alakítsuk át a zsírt izommá?

Itt van a 10 gyakorlat, amelyek hatékonyabban segítik a zsírégetést, mint a futás: 1 - Sífutás: A téli sportcsalád része a sífutás a zsírégetés nagyszerű sportja. Ne felejtsük el azt sem, hogy a hideg sportolás aktiválja a termogenezis folyamatát is, ami növeli a kalóriakiadást.

Az úszógumi titkai: 10 fontos tudnivaló a hasi zsírról

A sífutás azonban nem mindenkinek való, mert nagyon szigorú. Fontos, hogy jó fizikai állapotban legyen, hogy gyakorolni tudja. Ez a gyakorlat a test több izmát, különösen a hátát, a karjait és a vállát vonja be, és nagyon jó tevékenység, amely a kardiót és a súlyzós edzést egyaránt ötvözi. Az evezős nem csak tonizálja és építi a testet, hanem zsíréget is. Egy órás evezéssel átlagosan kalóriát égethet el.

Szubkután és belső zsír

Sprintben dolgozott, vagyis a nagyon gyors és a lassú pedálozás váltakozásával lehetővé teszi, hogy több kalóriát égessen el, és ezért fogyjon.

Az egy órás kerékpározás lehetővé teszi, hogy átlagosan és kalória között égjen el. Ez a tevékenység sok izmot, de ízületeket is használ egyszerre, rövid idő alatt, ami lehetővé teszi a test faragását és több kalória elégetését.

az evezéssel hasi zsír éghet karcsúsító ülések mellékhatásai

Vegyen bele burpee-sorozatokat az edzésbe, hogy erőt és kitartást nyerjen, felgyorsítsa az anyagcserét és leadjon plusz kilókat. Hatásosak az alsó test izmainak erősítésére és tonizálására, beleértve a quadricepszet, a farakat és az evezéssel hasi zsír éghet borjakat, valamint a zsírégetést.

1 - Sífutás:

Az ugró guggolás segít az egyensúlyérzék és az erő javításában is. Kiválóan alkalmasak a szív- és érrendszeri és az izmok állóképességének javítására, valamint a zsír csökkentésére. Ez a gyakorlat segít óránként kalória elégetésében.

az evezéssel hasi zsír éghet glükofág az urdu fogyáshoz

A leggyakoribb harci kötélgyakorlat az, amikor a sportoló hajlított lábú helyzetben áll, és a kötél mindkét végét az egyik kezében tartja, karjaival a test oldalán. Ezután hullámosan mozog a kötélen, egyik kezét a másik után emeli.

az evezéssel hasi zsír éghet fogyás zabral

A kettlebell-hinták, amelyek magukban foglalják a kettlebell felfelé és lefelé lengését, miközben a lábakat kissé meghajlítják, mintha lendületet kapnának, hatékony gyakorlat, amely a farizmokra, a combhajlításokra, a hasizomra, a vállra és a hátra hat. Nagyszerű tevékenység a kalóriakiadások növelésére az izomtömeg csökkenése nélkül. Egy óra kettlebell óránként kalóriát éget el.

Miért kellene eveznie, hogy elveszítse a zsírját?

A kövér kerékpárok gumiabroncsai kétszer olyan szélesek, mint egy normál kerékpárok, ezért kissé nehezebb vezetni, és mindenekelőtt fizikailag megterhelőbb. Így fogyni test harc órányi zsíros kerékpár átlagosan kalóriát égetne el. Ez az edzésmódszer az erőn, a rugalmasságon, az erőn és az állóképességen alapul, és lehetővé teszi a lehető legtöbb kalória elégetését. Ha még soha nem próbálta meg ezt a fegyelmet, akkor itt az ideje!

Csak egy ugrókötélre és a testedre van szükséged, hogy átlagosan kalóriát égess el óránként, ha komolyan gondolod.