Táplálkozás és edzés testtípus szerint

Fogyás a női mezomorf esetében

fogyás a női mezomorf esetében nidsun fogyás delhi

Míg az endomorf vagy mezomorf alkatnál fontos az ételek kalóriatartalma, az ektomorfnál nyugodtan lehet magasabb kalóriatartalmú ételeket fogyasztani.

Persze ez nem jelenti azt, hogy mostantól hamburgerből és sült krumpliból álljon a napi menü, az egészséget szem előtt tartva válassz lassú felszívódású szénhidrátokat és folyékony kalóriákat, például proteines turmixokat, amelyek segítenek az izmok kialakulásában és regenerálódásában is.

Mezomorf A mezomorf típusú emberek csontszerkezete közepesen vastag, válluk széles, atlétatípusúak, nőknél a homokóra alakhoz hasonlít a leginkább a testforma.

fogyás a női mezomorf esetében carnitin zsírégetés

Könnyebben szednek magukra izmot, mint az ektomorf alkatúak, és kisebb a zsírtömegük is. Ha van egy kis feleslegük, gyors anyagcseréjük miatt könnyen megszabadulnak tőle. Fotó: Getty Images Hungary Mozgásforma tekintetében fogyás a női mezomorf esetében súlyzós és erőnléti edzések a legmegfelelőbbek számukra, mint például crossfit, amely több sportág mozgáselemét vegyíti.

A férfiaknak és a nőknek is egyaránt könnyű a dolguk, ha jól szeretnének kinézni. Mezomorf lásd még: mesomorph testalkat testalkat esetén már kevés erőfeszítéssel tökéletes testet varázsolhatnak maguknak, szemben az ektomorf és endomorf testalkatúakkal.

Súlyt emelhetsz, saját testsúlyos gyakorlatokat végezhetsz, és futhatsz. Olyan mozgásformákat vegyíthetsz, amelyek nem csak egy-egy izomcsoportot, de a teljes testet megdolgoztatják.

JOBB MÉRNI MINT MEGIJEDNI - avagy a sikeres fogyás alapjai

Endomorf Az endomorf alkatúak széles csípővel, kerekded formákkal, vastagabb csontozattal rendelkeznek, és fogyni ülve nagyobb zsírmennyiséget raktározni. Lassú anyagcseréjük miatt nehezebb a zsírvesztés, ezáltal hízékonyak, és szénhidrát-toleranciájuk is alacsonyabb.

fogyás a női mezomorf esetében jól eszik fogyni szoptatás közben

A tökéletes alak eléréséhez váltogasd a súlyzós edzéseket az aerob mozgásformákkal. Minél intenzívebb az edzés, annál inkább gyorsul az alapanyagcsere, ami a fogyás felé a legjobb út. Az endomorf alkatúaknál megfelelő lehet egy magas zsír- és proteintartalmú, illetve alacsony szénhidráttartalmú diéta.

fogyás a női mezomorf esetében patel fogyás rajkot

Sok rosttartalmú zöldséget, gyümölcsöt fogyassz, és a megfelelő folyadékpótlásról se feledkezz meg. Milyen alkat vagy a zsírlerakódás szempontjából? A testednek ezeket a jellemzőit nemcsak érdekességként érdemes ismerni, hiszen a fogyókúra és az edzés során kiemelt szerephez jutnak.

fogyás a női mezomorf esetében levi karcsúsító egyenes levendulahegy

A testalkatodnak megfelelően megválasztva a fogyási stratégiádat sokkal látványosabb eredményekhez juthatsz.