Hogyan lehet lefogyni otthon?,

Gyors fogyás otthoni edzéssel

Csak otthoni edzéssel tudok hatékonyan fogyni és tónusos testet elérni?

Kezdőlap A legjobb 8 kardio edzés a gyors fogyás otthoni edzéssel fogyás érdekében otthon Az utóbbi időben az elhízás járványnak bizonyult a fejlett és a fejlődő országokban egyaránt.

Gyors fogyás otthoni edzéssel életmódunk, a káros feldolgozott és csomagolt ételek túlzott függőségével és a fizikai aktivitás hiányával a hibás. Itt az ideje, hogy vigyázzunk egészségünkre és irányítsuk a gyeplőt olyan gyakorlatok végrehajtásával, mint a kardio és a jóga a fogyáshoz, valamint a test teste. Egy kiló zsír elvesztése kalória elégetését igényli, ami napi 30 perc kardio gyakorlással segíthet elérni.

Miért fontosak az egészség szempontjából a szív- és érrendszeri gyakorlatok? A kardio, rövidítve a szív- és érrendszeri gyakorlatokra, szerves részét képezi minden olyan fitnesztervnek, amely elősegíti a pulzusszám növelését és a test teljes véráramlását, ami szükséges az energia növeléséhez és a kalóriaégetéshez.

Javult a szív egészsége Csakúgy, mint bármely más izomnak, a szívnek is megfelelő edzésre van szüksége a hatékony működéshez. A napi kardió edzés segít növelni a pulzusszámot és az artériákon és vénákon keresztüli véráramlást, ezáltal erősítve a szívizmokat. Az anyagcsere fellendítése A mindennapokban végzett magas kardió edzések segítenek felpörgetni a szervezet anyagcseréjét, ez pedig felgyorsítja a kalóriaégetés folyamatát.

És akkor működik tovább, ha a test nyugalmi állapotban van, vagy mi alszunk. A fogyás elősegítése A napi 30 perc és egy óra közötti kardió edzés segíthet a zsírok megszabadulásában, valamint a karcsúbb derékvonal és a tónusú lábak megszerzésében.

A foltcsökkentés iránti harag ellenére az intenzív kardió edzés a legjobb hosszú távú módszer a flab elleni harcra és a tartós formában maradásra. A cukorbetegség ellenőrzése A kardió edzés rendkívül előnyös azok számára, akik 2-es típusú cukorbetegségben szenvednek. Az intenzív kardiovaszkuláris edzések segítenek javítani az izom azon képességét, hogy felszívja és felhasználja a véráram glükózját. Megakadályozza a vércukorszint hirtelen ingadozását, amely rendkívül káros a cukorbetegek számára.

Növekvő élettartam A rendszeres kardió edzés a kecses öregedés alapja, mert hozzájárul az erő, a rugalmasság és az egyensúly növeléséhez, és ezáltal csökkenti a sérülések kockázatát. Segít a szív egészségének védelmében és javításában, valamint csökkenti a szív- 4k fogyás gyors fogyás otthoni edzéssel betegségek és a szívroham kockázatát.

Ezek az olcsó és kreatív kardio gyakorlatok elvégezhetők a nappaliban vagy a hálószobában, és kalóriák elégetésével segítik a hyper eca zsírégető technológia tonizálását. Ugrókötelek Az ugrókötél az egyik ókori olcsó otthoni edzés, amely segít akár kalória elvesztésében 20 perc alatt. Kétségtelenül az egyik legjobb kardió edzés 5 legjobb kardio edzés a fogyáshozamelyet bárhol a házban, vagy akár utazás közben is lehet gyakorolni.

Segít az alsó test, a fenék és a láb izmainak alakításában, hogy elérje ezt az irigylésre méltó alakot. Ez egy hihetetlen szívedzés is, mert növeli a pulzusszámot és javítja a szív- és érrendszeri egészséget a szívizmok erősítésével és az artériákon és vénákon keresztüli véráramlás javításával.

Fogyás edzésterv otthon. Alapelvek:

Csak egy jó sportcipőre és egy ugrókötélre lesz szükséged. A kezdők kissé légszomjat érezhetnek, ezért a legjobb, ha percig folytatjuk egy szakaszon, majd lassan növeljük az időt, amint a test alkalmazkodik a gyakorlathoz. Változatot hozhat zárt lábbal, váltakozó lábbal és magas térddel ugrással. Spot Jogging A spot kocogás messze a legegyszerűbb napi kardió edzés, amelyet a nappali luxusában lehet gyakorolni, ha nincs kedve elütni az edzőterembe.

Ez egy problémamentes gyakorlat, amelyet be lehet szorítani az elfoglaltságába, ha időhiánya van. A 30 perces kocogás akár kalóriát is megéget, és a szív egészségi állapotának javításával is segít távol tartani a szívproblémákat.

Ezt a tréninget fel kell venni a ténylegesen működő 5 perces zsírégető edzések listájába. Emellett tonizálja a lábizmainkat, növeli az állóképességet és az erőt, és hozzájárul a sovány izomtömeg növeléséhez, hogy szakadt teste legyen. Az ehhez a tevékenységhez szükséges felszerelés csak egy jó sportcipő.

pqq zsír veszteség

Kezdje egy könnyű kocogással úgy, hogy egyik lábáról a másikra ugrál, és időt ad a testének a felmelegedésre. Most fokozatosan növelje az intenzitást, és amennyire csak lehetséges, emelkedjen fel térdén, és tartsa a kezét a kocogás ritmusával mozgatva.

A kezdők kifulladhatnak, és a legjobb, ha percig kocogunk egy szakaszon, elakad a lélegzetünk, majd folytatjuk.

Otthoni edzés amitől gyönyörű alakod lesz 12 hét alatt.

Guggolás ugrik A guggolás ugrások egy elsődleges zsírégető plyometrikus gyors fogyás otthoni edzéssel, amely szinte minden magas kardió edzésbe beletartozik, és amelyek hozzájárulnak az erő növeléséhez.

Segít a lábizmok, például a combhajlítás, a quadriceps és a borjak tonizálásában, és elősegíti a sovány izomtömeg kialakulását, amely a zsírégetés legjobb módja is.

Minden további kiló további izomért a test minden nap 70 kalóriát éget el. Segít a hátizmok és a hasizmok tonizálásában, hogy megszabadulhasson a kidudorodó hastól és lenyűgöző lapos hasizomokat kapjon. Megakadályozza a sport sérüléseit, a mobilitást és az egyensúlyt, ami elengedhetetlen az öregedéssel. Az edzéshez csak egy jó sportcipőre lesz szükséged. Engedje le testét normál zömök helyzetbe. Tartsa szét a vállát.

Most ahelyett, hogy lassan felemelné a testét, ugorjon fel olyan magasra, amennyire csak tud, megtartva a magját, és térjen vissza zömök helyzetbe.

Edzéstervek ingyenes fogyáshoz

Ez egy ismétlést eredményez. Ismételje meg ezt a gyakorlatot háttal ugrással egy szakaszon, adjon neki egy kis szünetet és ismét ugyanahhoz a alkalomhoz, mindegyik szettben 20 ugrással. Pendulák Az inga egy kevésbé ismert gyakorlat, amely felvehető a kardio otthoni edzések listájába, mert elősegíti a pulzusszám emelését és elősegíti a gyorsabb kalóriaégést.

Az egész test edzése segít az egész test tónusának megteremtésében, és egy egyszerű gyakorlat az erőnlét fenntartásához 12 egyszerű gyakorlat az erőnlét megőrzéséhez és a rugalmasság növeléséhez. Ezenkívül az egyensúly és a testtartás gyors fogyás otthoni edzéssel is segít.

Video:Edzéssel fogyás otthoni Fogyás otthoni edzéssel Olyan, hogy csak helyi fogyás edzéssel, az egy régi legenda, aminek nincs alapja.

Habár a hasizomra, a fenékre és a lábakra irányul, előnyös a felsőtest tonizálására is. Vigye testét zömök helyzetbe úgy, hogy a lábát váll szélességben tartja, és mindkét kezét a derékra helyezi. Most, fenntartva a jobb lábfej egyensúlyát, emelje fel a bal lábát, és hajlítsa meg maga mögött, hogy ne érjen a talajhoz, és vigye előre a gyors fogyás otthoni edzéssel kezét, hogy az megérintse a jobb lábujjak hegyét.

Tartsa ezt a testtartást 10 másodpercig, és térjen vissza az első helyzetbe, és tegye ugyanezt a másik lábával. Oldalsó tüdő Csakúgy, mint a kaliszténikus gyakorlatok, az oldalsó rántás is segíti a zsírvesztés desszert, a fenék, a combhajlítás és a has tonizálását az izmok és szövetek megterhelésével és nyújtásával.

Ez az egyik legjobb otthoni kardióedzés, amely nemcsak javítja az egyensúlyt és a testtartást, hanem segít a rugalmasság növelésében is. Funkcionálisabbá teszi a testet és javítja a mobilitást, ami rendkívül fontos az idősebb felnőttek számára. Végül, de nem utolsósorban, ez a mozgás a mag stabilitásának javításában is segít.

fogyókúrás étkezések nyc

Álljon egyenesen a lábával, csípő szélességben és a kezével a derekán. Engedje le a testét oldalt jobbra a jobb térde hajlításával, de ügyeljen arra, hogy a jobb térde soha ne keresztezze a jobb lábat.

Otthoni edzés: mikor és hogyan?

Tolja felfelé a testét, és térjen vissza a kiindulási helyzetbe, hajlítsa meg a bal térdét, és oldalt engedje balra a testét, ügyelve arra, hogy a bal térde ne lépje át a bal lábat. Tolja fel a testét, és térjen vissza a kiindulási helyzetbe.

zsírégető krém kiss virág

Hajtsa végre tízszer egy szakaszon. Jumping Jacks Az ugró emelők nagy hatású kardio edzés, amely egyszerre segíti az egész test munkáját. Segít a pulzus és az anyagcsere fokozásában, ami elősegíti a kalóriaégetést. Kétségtelen, hogy az ugró emelők kiemelkedő helyet foglalnak el az aerobikban és a cross edzésen.

univerzális zsírégető eszköz

Segít a lábizmok, például a farizmok, a borjak és a deltoidok erősítésében és tonizálásában, csökkenti a hasi zsírt és tökéletes gyakorlatot jelent a karzsír elvesztésére.

Ezenkívül a szívizmok erősítésével segít a szív- és érrendszeri egészség javításában. Fontos, hogy jó sportcipőt vegyen fel, mielőtt ugrókötőt végez, mert ez egy nagy hatású gyakorlat, amely hatással lehet az ízületekre.

Kapcsolódó kérdések:

Állj egyenesen lábakkal együtt és karokkal az oldalad mellett. Most ugorj a levegőbe, széttárva a lábad, és emeld karjaidat a feje fölé, tapsolj és landolj, és azonnal ugorj újra. Ismételje meg szor egy olyan szakaszon, amely 1 szettet alkot. Csináljon 4—5 szettet, 30 másodperces különbséggel. Burpees A Burpees egy hihetetlen kardió gyakorlat, amely 10 perc alatt csaknem kalóriát éget el, de rendkívül nehéz és gyűlöli az edzőterem látogatóit. Ez egy teljes testű edzés, amely ötvözi a fekvőtámaszt és a guggolás ugrást.

Fogyás otthoni edzéssel

Segít az erő javításában és a sovány izomtömeg növelésében, és egyszerre nagy számú izmot dolgoztat meg, ezáltal növelve a kalóriakiadást. A legjobb dolog a burpees-ben az, hogy a testmozgás befejezése után több órán keresztül továbbra is kalóriát éget. Álljon egyenesen a lábaival, kissé kisebb, mint a csípő szélessége, engedje le testét guggoló helyzetbe, kezeivel a földön, mozgassa hátra a lábát, és jöjjön felfelé. Tegyen felfelé, ugorjon vissza a zömök helyzetbe, és ugorjon fel a kiindulási helyzetbe.

Ez az egész sorozat 1 ismétlést végez. Ismételje meg alkalommal egy szakaszon a legjobb eredmény érdekében.

Szükséges a kardió edzés a fogyáshoz? - Kardió vagy súlyzós edzés?

A kezdőknek nehézségekbe ütközhet, ha egy szakaszon 5-ször megismétlik. Szánjon rá időt, legyen türelmes és hagyja, hogy teste alkalmazkodjon a megerőltető gyakorlathoz, és fokozatosan növelheti az ismétléseket. Cross Crawl A keresztkúszás egy egyszerű keresztirányú gyakorlat, amely segít a has és a hátizmok tonizálásában. Ennek a gyakorlatnak a mozdulatai nagyon hasonlítanak a gyalogláshoz, ezért a bemelegítő és a kardio edzések tartalmazzák. Segít az egyensúly és a koordináció javításában, valamint fokozza az állóképességet és a légzést.

Ezen túlmenően ez a gyakorlat az agy működésének javítására is hasznos, és elősegíti a kognitív funkciókat és a koncentrációt. Kezdje álló helyzetben, kissé tartsa szét a lábát és a karját az oldalán. Most emelje fel a karjait, és a térd hajlításával emelje fel a jobb lábát, és a bal könyökét hajtsa lefelé úgy, hogy az a térdével találkozjon. Térjen vissza a kiindulási helyzetbe, és emelje fel a bal térdét, majd tegye le a jobb könyökét lefelé úgy, hogy összeérjenek.

Ismételje meg a teljes gyakorlatot a lehető leggyorsabban, ismétléssel egy szakaszon. Adjon neki néhány másodperces szünetet, és ismételje meg újra. Tartsa be ezeket a hatékony kardio gyakorlatokat az edzésprogramjába, és gyorsabban égesse el a kalóriákat az anyagcsere fokozásával.