Nem jól alszik és fogyás - hogy lehet-e enni fehérjét edzés után, ha azt szeretnénk, hogy lefogy

Hogyan kell aludni a zsírvesztés miatt

Szimpatika főoldal Zsírvesztés nem alszik, Bejegyzés navigáció Étkezés, táplálkozásHírek, tudomány Ha a késő esti evés bezavar a zsírégetésbe, akkor miért vesztenek több zsírt azok, akik este esznek többet, mint akik nem így tesznek?

Nem jól alszik és fogyás 10 trükk, hogy 2 perc alatt el tudj aludni fogyás l arginin Vélemények Gyorsan lefogy, Mire utalhat a hirtelen fogyás? Ugyanezen okból legyen lehetőleg teljesen sötét a szobában. Meséld el kommentben! Egy a jól alszik lefogy kérdésem, a bilire való szoktatás kezdése.

Ha a késő esti szénhidrát evés jobban zsírosít, akkor miért vesztenek több zsírt azok, akik este esznek több szénhidrátot, mint akik a nap során korábban fogyasztják el? Ha az esti evés rossz számunkra, akkor miért mutatja minden kontrollált tanulmány azt, hogy a későbbi evés jobb, mint a korábbi? És, ha a fentebb felsoroltak igazak, akkor miért tartja mégis úgy az emberek többsége ma is, hogy a kései evés rossz?

Zsírvesztés nem alszik, Bejegyzés navigáció

A kései evés mítosza Tudjuk tehát, hogy a közvélekedés szerint többet kéne enni a nap fogyás az anyagcsere lassítása nélkül felé, majd egyre kevesebbet, ahogy megy le a nap. Természetesen ez sületlenség!

  • Fogyjon gyorsan a lusta módon
  • 26 leglátványosabb módszer a fogyáshoz

Nem először írok arról, hogy ennek az elképzelésnek semmiféle tudományos alátámasztottsága fogyás tünetei és okai. De a tények még érdekesebbek, zsírvesztés nem alszik amit korábban a témáról írtam: ténylegesen kontrollált tanulmányokban azt találták, hogy a kései étkezési elosztás jobb a zsírégetés, testkompozíció szempontjából!

fogyás női tippeket

Ebben a hogyan kell aludni a zsírvesztés miatt kivesézem a tanulmányokat az étkezések időbeli elosztásának tekintetében és összefoglalom az eredményeket. Egy nyomasztó kérdés előbb: miért tartja magát még mindig a kései evés negatívumainak mítosza, ha a tudomány pontosan az ellenkezőjét bizonyítja?

hogyan vigyázok a fogyásra

Gondoljunk csak arra, hogy minden egyes átkozott húsevő emlős masszív evés után megy aludni, pl. Jó lenne, ha valaki előállna bizonyítékkal, hogy miért ne együnk ilyenkor!

Hogyan kell aludni a zsírvesztés miatt

Én tényleg nem értem ezt, el tudnád magyarázni? A kései evés mítosza nagy részben megint csak annak a hibás következménye, amikor a táplálkozási epidemiológiában összekeverjük a korrelációt jelenségek egyszerre vannak jelen az ok-okozati összefüggésekkel.

Számos olyan megfigyelésen alapuló tanulmány van, amelyek azt mutatják, hogy az este elfogyasztott kalóriák és a magasabb testtömeg index BMI kapcsolatban áll egymással az átlag lakosságnál. Azonban ez az összefüggés azon az egyetlen tényen alapszik, hogy az átlag pógár, zsírvesztés nem alszik szeret este sokat enni, egyszerűen az egész napra vetítve túl sok kalóriát fogyaszt el.

Az ilyen típusú összefüggéseket találjuk meg a hasonló tanulmányokban mind: akik kihagyják a reggelit, kihagynak étkezéseket, késő este esznek, tipikusan kövérebbek, zsírvesztés nem alszik állapotúak, mint mások, akik rendszeresebben étkeznek, reggeliznek, este már nem esznek annyit.

legjobb tejsavó turmix a fogyáshoz

Ennek azonban semmi köze a tényleges étkezési időzítésekhez, hanem az az életmód, amelyre szabályozatlan étkezés jellemző, átfogóan rosszabb. A késő esti evés összefüggésben van a nagyobb kalória bevitellel, de kevesebb alvással és fokozottan mozgásszegény életmóddal is TV nézés, sok ülés, amelyek szintén egészségügyi rizikó faktorok zsírvesztés nem alszik elhízás okok.

Munka műszakok és a cirkadián ritmus A beképzelt veszélyei a késői evésnek származhat részben abból a tudományos eredmény halmazból is, amely dolgozók műszakjaival kapcsolatban számol be anyagcsere zavarokról. A váltakozó műszakokban dolgozók sok egészségügyi kockázatnak vannak kitéve: elhízás, rossz mentális egészség, kardióvaszkuláris betegségek, fekélyek és egyéb gyomor-bél panaszok vélhetőleg az állandó stressz nyomán.

Fogyás közben aludni kiegészítő

A váltakozó műszakok negatív hatásainak alapja a rossz étkezés, alváshiány és stressz — ezek mind együtt járnak általában. Azonban lehetséges, hogy a táplálkozás megbomlott cirkadián ritmus mellett, illetve a nem szabályos táplálék eloszlás független faktorok a műszakváltó dolgozóknál jelentkező egészségügyi problémák tekintetében. Az ember tág határok között tud alkalmazkodni táplálási szokásokhoz függően a rendszeresen jelen lévő tápanyag beviteli mintáktól. Keress receptre vagy hozzávalóra Ez sejtszinten történik a ghrelin hormon által, amely megemelkedik zsírégetők zantrex étkezés során és felkészíti az anyagcserét a bejövő tápanyagok legjobb feldolgozására.

Hasonló módon, a cirkadián ritmus mikor ébredsz, mikor alszol el is a napfény, illetve hogyan kell aludni a zsírvesztés miatt megszokott ébredés-alvás időrendtől függ és az anyagcserét ehhez igazítja.

A hormonális és anyagcsere változások is ehhez állnak be idővel. Ha azonban ez zsírvesztés nem alszik ritmus véletlenszerűen és állandóan változik — és így soha nem történik meg az alkalmazkodás, mint a váltott műszakosok esetében — akkor könnyen lehet, hogy ez egy olyan független faktor, ami az egészségügyi problémákat okozza.

A váltakozó műszakokban dolgozók hormonális profilja is kedvezőtlenebb például, mint a rendszeres időbeosztás szerint élőké.

Fogysz többet aludni

Táplálkozási epidemiológia vs. Minket kontrollált kutatások izgatnak csak.

fogyás ka tarika urdu nyelven

Ha epidemiológiára akarsz támaszkodni, akkor az eredmény például a tradicionális, hivatalos tápanyag piramis lesz! Miként alakul a testzsír elégésének üteme, ha ezeknek a kalóriáknak a nagy részét reggel, illetve este eszem meg?

Hogyan kell aludni a zsírvesztés miatt. Zsírégetés hidratáció

Nézzünk ilyeneket. Miért hizlal a kialvatlanság? Kontrollált kutatások: korai és kései étkezési minták Az összes következő tanulmányban a kalória mennyiség fix volt minden csoportban és csak az időbeli elosztását változtatták.

Ezt az ellenkező időrenddel vetették össze.

Nem jól alszik és fogyás

Azt érdemes megjegyezni, hogy a zsíroxidáció a kései evésnél nagyobb volt végig, de a 15 napos rövidebb időszak miatt nem lehetett érdemi következtetést levonni az eltérésből. Nem volt differencia a kortizol, vérnyomás vagy zsírvesztés nem alszik anyagcsere értékekben a csoportok között. Érdekes módon az addig rendszeresen reggeliző, de a kutatásban reggelit kihagyó alanyok adták le a legtöbb zsírt.

Ezzel szemben azok, akik egyébként nem reggelizők voltak és most kaptak reggelit, jobb eredményeket mutattak, mint azok, akik a tanulmányban is kihagyták a reggelit.

Aludni a zsírvesztés érdekében

Ezeknek a paradox eredményeknek az lehet a háttere, hogy összefüggés lehet az impulzus kontrollal: a reggeli kihagyásának aktusa, tehát a kontrollálatlanabb evés kéz a kézben jár a szabadabb, impulzív általános táplálkozási szokásokkal. A reggeli fogyasztása ezért esetleg előnnyel szolgálhat olyanok számára, akiknek igen gyenge az önkontrolljuk, mint jelen tanulmányban a korábban az életükben nem reggeliző alanyok.

diéta boltja

Ezzel szemben jobb eredmények születtek azoknál, akik a tanulmányban elhagyták a reggelit, de nagyobb önkontrollra képes emberek voltak az egyébként rendszeresen reggelizők. Ez a csoport reprezentál minket a legjobban, vagyis azokat, akik szokták számolni a kalóriáikat, étkezési programot követnek és nem csak esztelenül zabálnak.