6 egyszerű szabály a fogyáshoz

Tíz egyszerű módja a fogyásnak

Kardió 1.

Tetszett a cikk? Még nem regisztrált? Iratkozzon fel hírlevelemre! Tartson be 7 szabályt és fogyjon egy hét alatt 4,5 kilót 10 gyors módszer a fogyáshoz, A 10 legjobb mozgás, ami segít a fogyásban Tíz egyszerű módszer a fogyáshoz Ezek is érdekelhetnek Akarsz fogyni 10 kilót 1 hét alatt?

Ropogás A ropogások nagyszerű hasizom edzés, amelynek célja a hasi zsír csökkentése, és sokkal jobb hasizmok alakulnak ki. Kiváló izomépítő gyakorlat, és ennek eredményeként az egyik legnépszerűbb hasi gyakorlat. Az összeroppanást úgy hajtják végre, hogy a hátán fekve hajlított térdekkel és a fej mögött tartott kézzel.

Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting Mennyit lehet fogyni a zsírégető készítményektől? Citromos víz A Megoldás avagy az élet kulcsai - Fogyás 2 Az első tíz egyszerű módszer a fogyáshoz Milanovich Domi A környezettudatos emberek 4 fő ismérve A tartós fogyáshoz nem szigorú fogyókúra kell, hanem hosszú távon is fenntartható életmódváltás, rendszeres testmozgás, és a belső egyensúly kialakítása. Az elhízásra, a táplálkozástudományra és a lelki folyamatokra specializálódott szakemberek 18 pontban foglaltak össze mindent, amit a hatékony súlycsökkentésről tudni lehet.

Emelje fel a vállát a padlóról, és göndörítse a lábát a mellkasához. Ismételje meg ezt a folyamatot egyszerre és lassan, minden alkalommal visszatérve a kiindulási helyzetbe. Ha extra kézre vágyik, miért nem próbálja ki az Abs Stimulator-t, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a gyakorlatból. Jóga A jóga egy nagyon egyszerű reggeli testmozgás, amelyet otthon végezhet a fogyás javítása érdekében.

A jógának számos más előnye is van, mivel nem csak a súlycsökkentést ösztönzi, hanem a belső szervek gyógyulását és erősítését, intenset étrend kiválóan tonizálja testét.

Tíz gyors fogyás módja

A jógát általában a napfelkeltét megelőzően vagy annak idején lehet elvégezni. Több mint póz közül választhat, amelyek közül néhány kifejezetten ajánlott a fogyókúrás utazásokhoz. Néhány népszerű jógapóz a lefelé mutató kutya, a kerék, a híd és a fél hajó. PiYo Flip PiYo flip került bele, hogy kicsit összekeverjük a dolgokat. Ez a gyakorlat bonyolultnak tűnhet, de ez egy egyszerű, alacsony hatású mozdulat, amely remekül segíti a test karcsúbbá és könnyebbé tételét.

Ez a divatos mozdulat csodákat tesz a test számára is, mivel megköti a feneket, a lábakat, a karokat, a mellkas hasizmait és a vállát. Ennek érdekében deszkaszerűen szálljon szőnyegre úgy, hogy teste egyenes vonalat képezzen, miközben a tenyerén és a lábujján egyensúlyoz. Hajlítsa a térdeit 90 fokra, és emelje le a jobb kezét a szőnyegről, miközben a testét egy oldalsó deszkába emeli.

Folytassa a bal láb tíz egyszerű módja a fogyásnak és forgatását. Az induláshoz végezzen hátramenetet. Váltson oldalt és ismételje meg.

Egyszerű módja a fogyásnak a héten

Deszkák A deszka az egyik legegyszerűbb gyakorlat, amelyet bevethet a fogyás útjára. A deszka előnye, hogy a test különböző fő izmait veszik célba. A deszka kiválóan alkalmas fogyásra is, és segíthet a gerinc és a hát különböző kockázatainak csökkentésében is. Ez magában foglalja, hogy négykézláb térdeljen egy szőnyegre, és kezét a válla alá kell irányítani. Gyere deszkapozícióba úgy, hogy egyesével kinyújtja a hátát, ez bekapcsolja a hasizmait.

Csakúgy, mint minden nap elmenni az edzőterembe. De ha fogyni akarsz, valószínűleg próbáltad már mindkettőt — talán évekig.

Hagyja, hogy teste egyenes és hosszú legyen, ne feledkezzen meg arról, hogy mindkét kezét és lábát erősen a szőnyegbe nyomja. Tartsa ebben a helyzetben körülbelül 2 percig. A deszkákat nehéz lehet kezdeni, de teljesen megéri, mivel ezek az egyik legjobb hátsó gyakorlatok otthon.

Tüdő A tüdők kiválóan fogynak, mert hatékonyan dolgoznak az izmokon. Leginkább akkor ajánlják őket, ha könnyű gyakorlatokat keresnek a fogyás érdekében otthon.

10 egyszerű gyakorlat a fogyáshoz otthon

Különösen az elülső tüdő egy nagyszerű maggyakorlat, amely kiválóan alkalmas az izmok, a combok és a lábak számára. A fenékedre is jót tesznek. A tüdő nagyon könnyű vékony borjú edzés, amely bármikor felvehető.

tíz egyszerű módja a fogyásnak

A vetítéshez álljon egyenesen, majd lépjen előre egyik lábával, miközben leengedi a testét, amíg mindkét térde 90 fokos szögben meg nem hajlik.

Tartsa ezt néhány másodpercig, majd térjen vissza álló helyzetbe. Guggolás A combja és a feneke körül szeretne fogyni? Ez a legjobb és legegyszerűbb otthoni edzés az alacsonyabb testsúlycsökkentés érdekében.

Ha megfelelően guggol, akkor az egész alsó teste, valamint a magja is foglalkozik. Alapvetően az egyik legjobb testtömeg-gyakorlat, amely tíz egyszerű módja a fogyásnak enged a combtól és a fenéktől.

Guggoláshoz álljon úgy, hogy a lábai váll szélességben vannak egymástól. Engedje le a testet ülő helyzetbe, tartsa meg, majd álljon vissza.

Oldalsó lábemelés Az oldalsó lábemelés nagyon egyszerű és egyszerű otthoni edzés, amelyet nem kell sok munkával elvégezni. Ez a gyakorlat azzal függ össze, hogy az oldaladra fektetsz és a lábadat yohimbe zsírégetés magasra emeled, amennyire csak tudod.

tíz egyszerű módja a fogyásnak

Ez az egyszerű gyakorlat sokkal karcsúbb megjelenést kölcsönöz Önnek, segítve a zsír- és súlyvesztést az oldalán. Azt mondják, hogy akár emelés akár 40 kalóriát is megégethet! Ugrás Az ugrás mindenképpen az egyik legegyszerűbb otthoni edzés. Az átugrással az egész testet bekapcsolhatja, mert ez egy teljes test aerob edzés. Ösztönzi az izmok tonizálását, és akár 10 kalóriát is képes elégetni egy perc alatt! Kezdje rutinját akár 10 perces kihagyással is, és ahogy megszokja, az ugrás időtartamát megnövelheti, ameddig csak akarja.

Minél több tapasztalatot szerez, az idő múlásával különböző variációkat adhat hozzá, például futás közbeni ugrás vagy ugrás egy-egy lábbal.

tíz egyszerű módja a fogyásnak

Ha rendszeresen végezzük, akkor biztosan csodálatos fogyási eredményeket fog elérni. Nyújtás A nyújtás azon kívül, hogy segít ellazulni, a fogyás remekül működik.