Zsírégető zóna: mennyi igaz a népszerű edzéselvből?

Zsírégető zóna eredményei

Tartalom

    Nem csak fogyókúrás mítosz a zsírégető zóna Origo Az egyik elmélet az úgynevezett zsírégető zónát helyezi a fókuszba, amelynek a maximális pulzus százaléka közötti pulzustartományt nevezzük.

    Ebben a zónában érdemes végezni a bemelegítés első szakaszát, a levezetést és az új összetett mozdulatok tanulását. Célszerű hosszan tartó 40 percet meghaladó ciklikus mozgást választani mint a tempós gyaloglás, lassú kocogás, úszás, kerékpározás.

    mellékhatásai az adderall fogyás top 10 fogyás kiegészítő

    Ebben a zónában mozgás közben még kényelmesen tud beszélni. Ebben a zónában kezdőként is biztonságosan dolgozhat.

    szuperhős fogyás fogyhat ha fingja van

    Ez a zóna már fokozott megterhelést jelent a testnek, a légzés nehézkessé válik, ilyenkor már nem tud egybefüggő mondatokban beszélni. A kezdők mindenképp kerüljék! Ennél magasabb pulzusszám veszélyes lehet, hiszen ezzel túlterheli keringését!

    Ha szeretné terhelés közben ellenőrizni melyik pulzustartományban van, de nincs pulzusmérő órája vagy okoseszköze ehhez, akkor egyszerűen a csukló vagy nyaki verőér kitapintásával 1 percen keresztül számolja pulzusát és jegyezze fel meghatározott időközönként az értékeket.

    Ha nem szeretne ilyen hosszú pihenőt tartani, elegendő 6 másodpercig számolni, majd beszorozni zel az értéket.

    hogyan lehet lefogyni, ha idősebb vagy súlycsökkenés tünete

    Az edzés során ilyen módon mért eredmények átlagával ellenőrizhetjük edzésmunkánk hatékonyságát.