Kevesebb alvás, nagyobb étvágy?

Alvás fogyás tanulmány. Honnan tudjam, hogy alvászavarom van?

maximális cukorbevitel fogyáshoz fogyni egészséges zsírokkal

Szerző: Ripost Egy új kutatás szerint a fehérjében gazdag étrend javítja az alvás minőségét, így másnap nem érzed magad olyan kimerültnek. Wayne W. Campbell, az amerikai Purdue University munkatársa és csapata két vizsgálatot is elvégzett, hogy ezt igazolják.

Az egyik vizsgálat arra a következtetésre jutott, hogy a fehérje forrása nem befolyásolja annyira az alvás minőségét, mint az, hogy a napközben legjobb zsírégető az üzletekben kalóriák hány százaléka származik fehérjékből.

zsírégető fúzió fogyókúrás tea ibu menyusui

A második tanulmány azt bizonyította be, hogy a sok fehérjét fogyasztók jobban alszanak, mint azok, akiknek az étrendje nem bővelkedik ebben a tápanyagban.

Mindegy a forrás, de a mennyiségre érdemes odafigyelni Az első tanulmányban 34 elhízott felnőttet vizsgáltak, akiknek az étrendjében a fehérje vagy marha- és sertéshúsból, vagy szójából és hüvelyesekből származott.

Mindkét csoportot további 3 alcsoportra osztották, amelyekben a naponta bevitt kalóriák 10, 20 vagy 30 százaléka származott fehérjéből.

  • Érdemes átgondolnia, mennyit és hogyan alszik.
  • Aludd ki magad, ha fogyni szeretnél!
  • Kvíz: ön melyik testalkat típusba tartozik?
  • Zsírégetés súlyok nélkül
  • Alvás és hízás: hogyan függ össze? - EgészségKalauz
  • Bhumi fogyás képek

Az alvás minőségét önbevalláson alapuló pontrendszer segítségével mérték fel: nemcsak az alvás hosszát rögzítették, hanem azt is, hogy használt-e az illető alvást segítő szereket, hányszor ébredt fel az éjszaka folyamán, milyen mélyen aludt és mennyi ideig tartott, hogy elaludjon. Az eredményekből az derült ki, hogy míg a fehérje típusa nem befolyásolta az alvás minőségét — mind a hús- mind a hüvelyes-fogyasztók hasonló pontszámokat alvás fogyás tanulmány - a 20 százaléknyi fehérjét fogyasztók alvása jobb volt azokénál, akik fele ennyi fehérjét ettek.

Az alvás minősége azonban nem javult tovább, ha 20 helyett 30 százaléknyi fehérje került az étrendbe.

  • Az alvás az egyik legfontosabb összetevője a fogyásnak - ezt sokan, sok helyen leírták már, de az ember azt gondolná, igazából nem olyan fontos, hogy 6 vagy 7 órát alszik esténként, pedig kilók múlhatnak rajta.
  • Kezdőlap Az alváshiány így befolyásolja a súlyt Az elégtelen alvás negatívan befolyásolhatja az egészséget, és ez már nem titok.
  • Fogyni szeretne?
  • Fogyás injekciók bloemfontein
  • Fogyni szeretne? Figyeljen jobban az alvására!
  • 10 kg fogyás diéta

Csökkent a rosszul alvók száma A második kutatás során 44 túlsúlyos és elhízott felnőttet vizsgáltak, akik 4 hónapig magas fehérjetartalmú, vagy normál mennyiségű fehérjét tartalmazó étrendet követtek. Az étrendben szereplő ételek mindkét csoport esetében ugyanazok voltak, kivéve, hogy a fehérjedús diétát követőkében tejfehérje-por, míg a normál mennyiségű fehérjét fogyasztók étrendje szénhidrát-port tartalmazott.

gyorsan és természetesen veszít a hasi zsírból hogyan lehet fogyni rossz mozgékonysággal

A diétázók proteinbevitelét a testsúlyuknak megfelelően állapították meg, a magas fehérjetartalmú diétát követők étrendjében körülbelül kétszer annyi fehérje volt, mint a másik csoportéban. Az alvás minőségét a másik vizsgálathoz hasonlóan mérték fel, de a hónapfordulókon összegzésre kérték.

Mennyire fontos az alvás? - Alváshiány hatásai a testre diéta alatt

A magas fehérjetartalmú diétán élők a rossz alvásra kapott pontszám csökkenéséről számoltak be a alvás fogyás tanulmány időtartama alatt — a vizsgálat végére a felére csökkent a rosszul alvók száma. A normál mennyiségű fehérjét fogyasztók csoportjában viszont megugrott a rosszul alvók száma a kutatás végére. Miért segít a fehérje?

De vajon miért segít aludni a fehérje?

segít- e a granola bárok a fogyásban sixpad zsíréget

A szakértők szerint azért, mert fogyasztása befolyásolja azokat az ingerületátvivő anyagokat és egyéb biomarkereket, amelyek az alvás-ébrenlét ciklusáért felelősek. A magasabb fehérjebevitel az inzulinszintet és a szervezetben jelen levő aminosavak összetételét is módosítja, amelyek pedig az alvást szabályozó szerotonin és melatonin szintjére vannak hatással.

Bár Campbell vizsgálatai nem mérték ezeket a biomarkereket, nagy valószínűséggel ez lehet a magyarázat az eredményekre.

wawa fogyás öblítse le a zsírt testsúlycsökkenés a felük fele